Monday, February 23, 2009

Vastlapäev

- vot, valisin endale maja välja. Meie Helina ja Kerttuga [pinginaaber] lähme peale Gümnaasiumi lõpetamist
kuhugi eemale edasi õppima. Ma valisin meile juba maja välja, nad ei tea seda. Ning Helina ei tea, et Kerttu ka tuleb, aga küll ta lepib ! Igastahes, me räägime sel teemal veel, kullakesed !
'' Kui kõik Su ümber kõigus, pole miskit püsivat.'' - jah, ei ole midagi püsivat. Maapind nagu oleks kadunud ning toimuvad maavärinad isegi ilma maapinnata. Aga ma olen selles kindel, et leian kord maapinna üles.
Läksin Eesti Raadiosse - Eesti Raadio ajal tuli mõte teha homme bändiproovi. Põhjus on selles, et ma soovin niii väga bändiinimestega koos olla ning Jumalat ülistada nendega, nad on lihtsalt niiiiiii toredad ning väga kallid inimesed. Ning homme on vastlapäev ning tahaksin VÄGA kelgutama minna . Vaatan vahepeal üksinda kodus olles aknast välja, kuidas väiksed lapsed oma vanematega kelgutavad meie maja taga. IGA AASTA OLEN KÄINUD NÕMME MÄEL PIKA LIU LASKMAS - MUL ON KAHJU, VÄGA KAHJU, ET SEE AASTA ÄRA JÄÄB ! Mõtlesin, et tahaks sõpru sellel vabal päeval näha. Aga bändiproov jääb ära.
HEAD VASTLAPÄEVATEILE, KULLAKALLIKESED ! MINA VAATAN AKNAST, KUIDAS LASETE LIUGU!



NIIIIIIII LASTAKSE VASTLALIGU - HEAD VASTLAPÄEVA TEILE KULLAKESED !

No comments:

Post a Comment