Monday, February 16, 2009

16. veebruar - emme sünnipäev

''muide, peale selle et Sa juba lombakas oled, ma ei taha et Sa päris lolliks jääd!'' - sellise vastuse sain arstilt täna hommikul kell 11.oo . Arst pani julmalt tõendi lauale ja ütles:'' HOMME KOOLI!'' . Ei ole võimalik, ma ei ole valmis ! Äkki kukun trepist alla või ei saa hakkama?! Kesteab, vaatab mis homne päev toob. Peale arsti käisin Eesti Raadios laulmas ja peale seda Kaljus laulmas.
Eesti Raadios kõik tulid ja kallistasid ning küsisid igast küsimusi, ütlesin kohe, et ei jõua rääkida avarii teemal, nad said aru.
Kalju koorist ei tahtnud pärast ära minnagi, niiiiiii tore oli kõiki näha. Eriti tänan Tiinat ja Lisannat - niii positiivsed ja armsad inimesed. Lisanna tõi proovi keskel mulle minu jope ja ütles :'' kuuule, pane selga, muidu hakkab külm !'' ÜLIARMAS . Ning Tiina ütles :''muidu oli mu päev hullult negatiivne ning paha, aga Sind nähes tegi päeva kohe rõõmsamaks!'' see oli ülilahe ja armas ! niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kallid inimesed.
Teate, mis ma täna öösel unes nägin. Minu unenägu oli AINULT oranži värvi, nagu AINULT oranži värvi. nunnu oli !
igastahes, head ööd !

No comments:

Post a Comment