Tuesday, February 24, 2009

naermine.

Hommik hakkas päikesepaisteliselt ja rahulikult. Ema, isa ja õde läksin Nõmmele kelgutama ning mina jäin koju lösutama. Praegu on kell kuus ning just käisid mulkülas Mart ja Dan ! Nalja sai, seda ei saa eitada. Pärast kui Dan ja Mart ära läksid ütles mu õde lause :'' ma nõuan et Mart ja Dan tulevad uuesti me juurde sest siis on palju pullim!'' Huvitav lause kusjuures, ei ole minu õe moodi ! Aga kahjuks pean tõdema, et ma pean minema kirjandeid tegema.
Minumeelest on naer kõige kiiremini tuju tõstev. Naer on kiiresti nakkav ning mina isiklikult vihkan oma naeru, sest see on ülikole ning mittetüdrukulik. Pigem nõid ise no. Näiteks see pilt, see tõstab ju tuju kuna on näha, et naerdakse südamest. Üliarmas

Okei, täna oli väga positiivne päev.

Kallistused !

No comments:

Post a Comment