Thursday, February 12, 2009

Hei !
Täna on 12. veebruar, ning olen ainult igavlenud. Lugesin täna piiblit, ning mõtlesin kõige üle. Kui oled üksi on NIIII hea mõelda. Seda sain täna tunda, mõnus ! Üks asi juhtus veel täna - sain teada, et saan Iirist laupäeval näha - suurepärane ! Ma nii igatsen teda, ning tahaks VÄGA näha ! Ning üks asi juhtus veel - leidsin oma kallid raviprillid ülesse, mis olid juba kuu aega kadunud. Pidin juba leppima, et ostan uued, aga ei, pole vaja. Prillid lebotasid arvutilaua all ! : )
Paha on see, et täna hakkas kõht valutama hirmsasti. Ma ei tea, võibolla liigsest kõndimisest, ning kui ma karkudele toetun on see kõhule nagu kõhulihasteharjutus, ning see võibolla ärritab kõhtu. Ei tea, aga valutab.
Egas mul polegi midagi uut ja põnevat rääkida - olen oma emale siiralt tänulik ja isegi õega saan praegu hästi läbi !
IIRIST TAHAN NÄHAAA -laupäev !

No comments:

Post a Comment