Sunday, February 22, 2009

Orust mäele!

''Orust mäele'' - väga hea teema noortekaks, ausalt. Erki jutlus läks väga hinge, ning lauldes ülistuseks oli selline õige feeling sees. Mõtlesin, et praegu olen ma oru sügaval põhjas, kuid ma hakkan vaikselt juba mäe poole minema. Vaikselt juba kõnnin rasketel ja konarlikel teel üles mäe poole, ning paistab päikesevalgus uuesti mu nöole nii, et rõõmukiired vuhavad lausa mu peale. See tunne on soe. Ja see on hea :)
Ega ajapikku peabki päike uuesti paistma hakkama, ning vaadake kõik ALATI päikese poole.
Igastahes ma olen väga kurnatud nende kahe päeva jooksul nüüd aga siia kirjutamiseks leian alati aega. Ma juba et peaaegu magan siin klaviatuuri peal aga ma ei tee sellest probleemi.
Mu õeraas tegi praegu luuletuse :
ÜKS KAKS VANA PAKS
ASTUS ÜLE TREPIKOJA
TREPIKOJAST TA
LEIDIS POJA
autor Elisabeth Värno
Jah, ütleme ausalt. Mul on ikka tohutult armas väike õeraas, kellest hoolin hiiiiiiiglama palju! Järgmisel pühapäeval läheb ta pühapäevakooli ning Elisabeth ise on väga põneval ! Lahe !
Praegu ma lähen magama kuna homme jälle väsitav koolipäev.
Armastan Teid tohutult.

No comments:

Post a Comment