Friday, February 13, 2009

13. veebruar

- ''ja ükspäev võib tunduda nii, et Sul ei ole enam sõnu mida öelda, ei ole lauseid millel oleks võlu, et aru saada...'' - ja see lause käib minu tänase päeva kokkuvõtteks.
Tänane päev oli lihtsalt nii kurnav ja raske. Mitte füüsiliselt, vaid vaimselt. Kuidas on mõnel nii raske iseloom, et ta oskab kõik Sinu vastu keerata? - Kuid inimene, kellest räägin, on mulle väga lähedane, ning samamoodi VÄGA tähtis. Vot sellises situatsioonis, et Sinu VÄGA lähedane inimene keerab Sinu vastu asjad, kuigi ta on Sulle nii oluline , et Sa ei oska vastu astuda- mida teha ? Jah, ma tean, et ta tahab mulle vaid head, aga praegu ei tulnud tal see hästi välja.
OK, küll see laabub - varsti, ma loodan.
Täna käisin ka koolis korraks sõbrapäeva puhul - kõik tulid ja kallistasid ja soovisid head paranemist ja olid naerulnägudega. SUUREPÄRANE VAATEPILT ! sõbrapäevad on toredad . :)
Küll kõik laabub ning passin ikka nelja seina vahel, tüütuks muutub !

No comments:

Post a Comment