Wednesday, May 27, 2009

selle jaoks pole sõnu.


Jumal on nii vägev ja ma olen nii õnnelik, et leidsin enda jaoks Jumala! See päev oli lihtsalt meeletult vägev. Palju emotsioone oli ja naeru kõige rohkem!!! Päev algas kooliga ja vahepealse Hesburgeriga. Seejärel sain kokku Mardiga, olime niisama Hesburgeris ja rääkisime maast ja ilmast. Siis tulevad Hesburgerisse Mardi kaks klassivenda. Mõelge, kui olla juba üksi koos Mardiga- Sa juba naerad nii et pisarad silmas, aga mis saab siis kui on kolm sellist inimest, kes teevad sama huumorit mis Mart! Mart üksinda on juba pisar-silmas-naljad aga KUI NEID ON KOLM?!?! - siis voolab pisaraid jõena! Väga chill oli! Seejärel suundusin tagasi kooli, ajasid oma tegemised seal korda ja seejärel läksin koju.Kodust võtsin iiresti Helina kingituse ja läksin Kristiinesse. Kristiines sain Helinaga kokkuja Helinal olid pisarad silmas minu tehtud kingituse üle ja nii armas temast oli see, et tal olid nii säravad/siirad silmad mis kiirgasid rõõmust. Seejärelläksime Saku Suurhalli ( vahepeal lisandus ka Johanna) ning veetsime aega Lootuse Festivali koosolekul abilistele. Väga vägavägavägaväga rõõmus olin, et otsustan võtta ikkagist osa kõigest. Kõige lõpuks tuli mu lemmik-osa-päevast. Ma läksin number kuue trolliga Väike-Õismäele, mõtlesin siis et kuhu ma sattunud olen? Mõtlesin, et jalutan kuhu tee läheb-kaaslaseks coca-cola ja iPod! jalutasin ja jalutasin ja ütleks nii et see oli SUUREPÄRANE! Selle asemel, et minna kahe trolliga koju, jalutasin mina Väike-Õismäelt Mustamäele! Tegin pilte ja kuulasin ''Trepikoda''. Ausalt, ma pidin teiega seda jagama, kuidas ma seal jalutasin. See oli suureopärane lihtsalt. Nimelt kuulaisn ma ''Trepikoda- kõik kordub taas'' Seal on laulusõnad:


''kui nüüd hetk maha istun ja kuulan oma Isa häält
tean, et üht et ta ootab minu palvehäält
põlvili ootan Isalt vaid selget meelt
sest tean et ilma Isata kaotan tee.''


- Kui need sõnad lauldi, nägin ma valget pinki, kuhu istusin ja palvetasin. See oli just see, et ma ei teadnud kuhu ma minema pean ja ma olin eksinud. Aga ma lihtsalt palvetasin kõige pärast ja sammusin otse edasi ja peagi olin ma Mustamäel! Ilma Isata me kaotame tee, ega leiagi koduteed üles!
See oli suurepärane jalutuskäik ja koju tulles ma tulin kohe blogi kirjutama!
Jumal on ikka kõige vägevam!
Tervitan teid kõiki, hästi kallid olete!


6 comments:

  1. Nii kihvt! :) Minu meelest ka, väga õiged sõnad selles laulus..

    kalli!

    ReplyDelete
  2. Jumala vägi on piiritu! nii hea, et ta meid hoiab ja kaitseb!

    ReplyDelete
  3. Tead, ma ikka täiega igatsen sind!

    ReplyDelete
  4. Jou Jannu, tead mis, mõned päevad veel ja keegi meist läheb Kreetale!!!!!! Aga pole hullu, me siis teeme sel ajal bändiproove:D

    ReplyDelete