Monday, May 18, 2009

laisk nagu laiskvorst!

Mul on teile palju rääkida tegelt ! teate mis ütleks Jürgen praegu minu asemel? - "AAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHH ütleks ta Kalju 125 aastapäeva teenistuse kohta. Ma pean ütlema etsee läks võrratult. Mõned inimesed nägid, et ma pidin sinna vahepeal ära minestama sest ma nii kartsin, ausalt! No ma ei tea, mis juhtus aga ma meeletult kartsin! AGA NÜÜD ON SEE LÄBI JA MA OLEN ÕNNELIK TOLLE ÜLE - KIITUS JUMALALE !
Teiseks on see, et nädalavehetusel tegime klassiõdedega üllatusepeo meie klassiõele - emotsioone oli palju ausalt öeldes! Minu jaoks oli see väga armas ja meie sünnipäevalaps oli terve tee Mustamäelt Muuksile ( 2-2,5 tundi) mustade silmaklappidega. Väga tore oli!
Kolmandaks olen ma enda peale VÄGA VÄGA VÄGA VÄGA VÄGA VÄGA VÄGA VÄGA VÄGA VÄGA VÄGA VÄGA VÄGA pahane ! -.- Ma tegelt ju suudan paremini õppida ja töid paremini teha aga miks ma seda ei kasuta !? Ilmselgelt mul ei ole viitsimist ! Olen pahane enda peale ja nüüd see suvi ma puhkan ja siis 8'nda klassi ma annan endale sellise käskluse, et MUL ON NELJAD/VIIED!
Neljandaks see, et täna tulin koju peale väsitavat kooli ja kõndisin läbi šzolnoki turu mis jääb alati mu kooli-kodu tee vahele. Kõndisin ja ei suutnud ostmatta jätta ühed kevadlilled. Otsin ära ja mõtlesin et ma ei saa neid ju ometi panna oma segamini tuppa! Mis mul muud üle jäi kui tegin SUUUURE kevadpuhastuse oma toas. Nüüd on kõik ilus! Lisaks veel printisin fotopaberile Liisi ja Jürgeni pildi ja nüüd on seal -minu laua peal koos küünlaga ! VOT NÜÜD ON ILUS!

Üleüldiselt ma pean täiega õppima, õppima ja veelkord õppima ning ma saan täiega hakkama - kuigi vahel on seda raske uskuda !

NB: varsti on suvi, kullakesed!
NB2: ma kogun enda kaela kitarri-medikaid. Juba kolm medikat erinevalt inimeselt-täiega lahe!
NB3: kuna kõik panevad siia lõppu ''PS'' siis mina panen ''NB''.
NB4: KALLID OLETE !

Tervitustega, Janet!

6 comments:

  1. No eks vahel tulebki ka laisk olla. Võtame näiteks minu. Mina olen maailma parim eiviitsija! :D

    Aga tead, tegelt oled sa väga tubli ning sa oled mulle ka väga kallis!

    ReplyDelete
  2. Ohhh millise uue medika said?:D

    ReplyDelete
  3. Mina oled ka väga laisk kooli osas!

    ReplyDelete
  4. Kool, selle kohapealt ma ei kujuta laisemat kui mina ette 6 kuud niisama luusin ja siis viimane 2 nädalat iga öö vähemalt kella 2-ni üleval. Sa ei ole üksi selles osas;)...

    ReplyDelete
  5. loodan, et nüüdseks mõned vägad on sul ära kadunud:)
    psssssssss: oled väga nunnu, Junnu

    ReplyDelete
  6. Aga kuhu jäi su lubadus postitada iga päev?

    ReplyDelete