Wednesday, May 13, 2009

Kreeta-that's what i need!


Mäletan kui PP tunnistas Heikko sellest, kuidas Jumal kuuleb ka siis kui Sa Jumalalt otse ei küsigi vaid Ta saab lihtsalt aru, kui Sul on abi vaja! ... nii juhtus ka minuga! Ausalt öeldes olen ma lihtsalt meeletult väsinud sellest koolist, kohustusest, järeltöödest ja kõigest! Ja kui te mäletate siis vahepeal oli minu msn'i pealkiri ''Tahaks kaugelekaugele ära!'', jah, nii see oli.. tahtsin ära! Eile kui ma Liivalaias chillisin koos teistega ja oli aeg minna issi auto peale ja koju. Ma istusin autosse ja issi ütles, et ''Sul on nii väsinud silmad ja Sa oled täiesti ära väsinud vist kõigest!'' - ta sai õigesti aru! Aga kuna ma otseselt ei ole palvetanud sellepärast, et anna mulle võimalus kaugele ära minna, siis Jumal sai ise aru mis mul hetkel vaja on. Ning issi ütles autos, et ''sõidame siit ära, kaugele kuhugile. Soojale maale - Kreeta, Kreeka, Egiptus.. vali!'' Ma olen täiesti hämmeldunud, sest JUST SEDA MUL VAJA ONGI! Siin ma nüüd olen - justissiga rääkinud ja sõidame ära Kreetasse - ei ole kohustusi, tööd, kooli, järeltöid ja saan ola lihtsalt niisama! Niisiis, Heikko tunnistus oli täiesti õige - Jumal saab aru Su muredest ka siis kui Sa Temalt otse ei küsigi - Ta lihtsalt saab aru!
- Vot seda ma tahtsingi Teile jagada, sest mina olen hetkel õnnelik sellepärast!
Kallistused Teile, mu kullakesed!

6 comments:

  1. Ma ka õnnelik, et Sa finally puhkama saad!:)

    ReplyDelete
  2. Mina ka! :)

    PS! Ma mõtlen, endale ka need Muhu patud tellida, sest nad on nii nunnud ja kollased! :D

    ReplyDelete
  3. Laura, mina oln ka õnnelik. Aga Iiris, TELLI !

    ReplyDelete
  4. Millal sõidad:)?
    Sa kuidagi sobid päikse kätte rohkem, kui sombuse ilma kätte.

    ReplyDelete
  5. ära ole kaua, sest bänd vajab sind:)!
    NV on kohekohe algamas, pea vastu, Jannu:)!

    ReplyDelete
  6. Wau,nii lahe.Ära siis väga kauaks jää:D

    ReplyDelete