Sunday, May 3, 2009

PP!

Teate, tegelt on see uskumatu kuidas Jumal puudutas mind sel nädalavahetusel pp'l. See oli uskumatu tunne, lihtsalt kirjeldamatu. Peale avariid ma olin Jumalast tegelt täiega kaugel ja ma tõesti mõtlesin, et ma Kalju kirikusse enam jalga ei tõsta, never! Siin ma nüüd olen- tagasi PP'lt ja Jumal on prioriteet #1 ja sügava sügaval südames. Ma arvan et ma ei hakka siin pikka värki kirjutama, et mis kõik oli PP'l ja ma ei hakka neist kolmest päevast eraldi rääkima. Ütlen kohe, et see PP oli lihtsalt uskumatu.
Ühte asja tahaksin rääkida. Käisin seminaril teemaga ''Mina ja Maailm'' ja sattusin gruppi mille teemaks oli ''Loomad''. Mida me saame teha loomade heaks ja ikka nagu reaalselt teha. Siinkohal kehtib vanasõna :''Algul ei saa vedama, siis ei saa pidama''. nii oligi, alguses oli puhta vaikus ning vaatasin, et teised grupid hakkasid kohe juttu vestma( siinkohal tervitan Dani, kes rääkis oma grupikaaslastele oma käigust vanglas(külastajana) jne..) ja ma mõtlesin, et sellest grupist küll asja ei saa. Heh, mõtlesin et mis mul kaotada ning hakkas rääkima igast asjadest neile looma varjupaikadest. See niiii meeletult meeldis mulle. Ning pärast naersime Daniga et meid Kaljukaid oli seal seminaril vaid kolm: mina, Dan ja Lisanna, me sattusime erinevatesse gruppidesse. Dan rääkis oma grupi eest, mina rääkisin oma grupi eest ning Lisanna oma grupi eest ja neljas grupp oli vait põhimõtteliselt. Nii et Kaljukad on suuuured lobamokad ja aktivistid. Tublid ju!
Ma olen Jumalale lihtsalt nii tänulik, et ma läksin PP'le ja ülistasin Jumalat nii, nagu ma ei ole seda kunagi teiud. See oli niiiii awsome tunne. Jõudsin koju ja kurb tunne, sesttuli meelde kui pekkis ikka mul kooliga on-aga eks sellegagi hakkama saab.
Tegelt on minu 14-aasta jooksul raskeim aeg. Tervis, lähedaste inimeste kaotamine, vanemaga tülid, hinded- aga ilmselgelt saan ma sellest üle Jumala abiga.
Aga ma siin mõtlesin, et suvi tuleb suurepärane, aga praegu on asjalood pekkis.

ÜHESÕNAGA OLI PP LIHTSALT FANTASTILINE!

Pühendan selle postitus inimestele, kellega olin PP'l koos palju. Üliägedad ja kallid olete !

11 comments:

  1. Mul on täiega hea meel sinu üle!!!! :) Ma loodan, et asjad lähevad palju paremaks. Vähemalt suvi tõotab head tuua kindlasti.
    Mulle meeldib see "oma käigust vanglas (külastajana)" :D ilma sulgudeta oleks huvitav olnud..

    Hästi palju õnnistusi!!!!!

    ReplyDelete
  2. Üliarmas oled!:)
    Ilmselgelt saab kõik korda!:) Lihtsalt saab ja siis on suvi....!!!

    ReplyDelete
  3. PP oli tõesti ülivõimas,nii hea oli sind näha.Ma lõpuks sain aru miks ma tühi usus olin,aga me ei ole üksi mitte kunagi,külgi me seda tihti usume.
    Oled mulle väga-väga kallis:D

    ReplyDelete
  4. Aamen Janet. Sa saad hakkama. Tõesti Jumal aitab sind, nagu ma Dannilegi ütlesin, ega Jumal ilmaasjata ei lasknud sul PPle minna :) Ole tubli. Üks suur sõbra Kalli :)

    ReplyDelete
  5. jou Janet, lähme burksi sööma:P? kui nüüd tln-a tulen, siis kindlasti eks:)...Janet, sa oled täitsa nummi noh ja ma ütlen, need kaljukad on ühed lobamokad:D...Muide, nutuhoolikud ruulivad - täiega:)

    ReplyDelete
  6. Jumalaga saad kõige hakkama;) - (y)!

    ReplyDelete
  7. Hei, rõõm kuulda, et sulle meeldis. Mulle meeldis ka väga, missest et ma selle ürituse jaoks juba liiga vana olen, ikkagi meeldis:P

    ReplyDelete
  8. Nii hea on näha Janetit säramas=) Jumala abiga saad hakkama;)

    ReplyDelete
  9. Lobamokk=suurelt osalt aktivist, või vähemalt suurema potensiaaliga aktivist kui need, kes vait on. Vat selline uus vaade lobamoka mõistele:) Oleks tahtnud seal olla kui $ oleks jätkunud...

    ReplyDelete
  10. Täiega äge teie kommentaare lugeda ja muidugi saan hakkama ja aeriti veel koos Jumalaga. Muidugi, Dan lähme burksi sööma AGA näiteks mäkki burksidel pole kastet sees:S

    ReplyDelete
  11. Kallis Jannu, mul on sinu pärast ikka äämiselt hea meel. :D

    Võtame päikest teinekordki!

    ReplyDelete