Thursday, May 14, 2009

õnnelik päev!











Tsau, täna kirjutan oma blogi värviliselt, sest mul on hea tuju ( mis sest et homme loodus õpetusetasemetöö ja bioloogia järeltöö). Minu tänane päev on olnud sõna ''fantastiline'' lähedale. palju õppimist( mis on meeletult positiivne), palju naeru ja sõprade kallistusi! - MIS SAAB OLLA VEEL PAREM! Nüüd veedan aega Jumalaga ja palvetades täiega!


Tänase päeva ma pühendan 100% Iirisele ja Avele - nagu päriselt! Ave, Sa oled nii võrratult kallis ja ma tänan et aitasid õppida bioloogiat, mis kukkus välja tõeliselt naljakana! Kalade sigimine ja moondega areng ja mida kõike veel! Ma teen bioloogia töö Sinu auks viiele + matemaatika viimase kontrolltöö ! Armastan Sind !


IIIIRIS, MINU NUNNU! Tänast kvaliteetaega ma ei vahetaks mittemillegi vastu, rääkisime haiglamuljeid ja naersime enda kogemuste üle! Ning Iiris, telli need papud- pliiiiiiiiiiis! Siis jookseme nendega võidu suvel täiega ning ilmselgelt jääme viiki! Ma armastan Sind meeletult, Iiris ja juba igatsen Sind ! Minu blogi tuli täna väga värviline ja täiega lahe on!


P.S . need papudepildid on pühendatud Iirisele !

Muide, Ave on nüüd röövkala !

KALLID OLETE JA KÕIK PÜHAPÄEVAL KELL 11 JUMALATEENISTUSELE MEIE KAASA LAULMA JA NIPSUTAMA! PÄRAST VEEL PIKNIK JA REGISTREERIMINE PIKNIKULE ON JUBA LÕPPENUD - sorri, kes ilma jäid!

ARMASTAN TEID, ILMSELGELT!

5 comments:

  1. Jama, ma ei ole registreerinud.. noh, eks siis jääb sel aastal vahele.:P
    Ja sa pead selle papude lingi mulle ka andma!! Nii nunnud on sinu omad! :)
    Loodan, et su tööd lähevad hästi :)

    KALLI!!

    ReplyDelete
  2. Ma tänan, ma tänan, ma tänan sind! :D

    ReplyDelete
  3. Janet! Ma võib - olla ei jõua pühapäeval Tallinna:( aga tea, kallis oled!

    ReplyDelete
  4. :) Ma juba ka ammu neid papusid vaadanud, aga tead mis, ma hoopiski telliksin vist teise kihelkonna omad:D.
    Päris kuul oled!

    ReplyDelete
  5. mina armastan sind!

    :(aga nüüd need papud hoopis minu jalas :(

    ReplyDelete