Monday, November 5, 2012

Need väikesed asjad...

...mis teevad Sind õnnelikuks.
Minu viimaseid päevi on täitnud väikesed asjad, mis mind õnnelikuks teevad.

  • armastus minu koguduse bändi vastu
  • kui mu kõige kalleima sõbranna kätt hoiab teda armastav noormees
  • kui ma olen aru saanud, mis tegelikult siin ilmas olulised on
  • soe vanavanaema kingitud kampsun
  • kui väike õde su pisaraid pühib
  • kui sa oled armunud aga sa tead, et pole mõtet muretseda, vaid usaldada Teda selles
  • one direction- little things
  • kui pühapäevakoolilapsed on niivõrd siirad ja õnnelikud
  • üllatuslikud sõnumid, mis toovad naeratuse näole
  • minu happy-place
  • minu sõbrad
Väikesed asjad tähendavad palju!

2 comments:

  1. Jannu, sa oled tõesti niiiiii armas!
    Ma lugesin su varajasemaid sissekandeid ja ma ei nutnud vaid ühe korra...
    Kallistaks sind kohe hästi kõvasti!

    ReplyDelete