Saturday, October 27, 2012

Hoidsin minevikust kinni...

Mu elus on palju juhtunud peale seda, kui viimati kirjutasin. Hetkel nagu ei oskagi kuidagi kokku võtta ja analüüsida seda aega, küll aga on selles ajas olnud palju rõõmu, naeru ja kõike vastupidist.
Mul on mõtteis üks kindel asi, mille peale olen palju mõelnud.
Paljud inimesed on öelnud selliseid kommentaare mulle:
''Sa ei kanna ühtegi riideeset kaks korda!''; ''Sul on nii palju riideid, et peaksid endale garderoobi ehitama!'';''Sa oled rikas, et nii palju riideid on?''; ''Appikene, oleks mul ka nii palju riideid, kui Sul!''.
Need kommentaarid(ei võta neid komplimentidena) on mulle teinud haiget ning samal ajal pannud mind mõtlema: kas tõesti on mul nii palju riideid, et inimesed teevad juba selle kohta märkusi?

Täna vaatasin oma riidekappi ning stange, mis on täis riideid ning sain aru, et neil on õigus. Mul on tõesti palju riideid ning ma mõnda riideeset kannan tõesti üks kord. Mul hakkas natuke valus, sest üldjuhul mulle ei meeldi, kui teistel rohkem õigus on, kui mul(halb iseloomujoon, ma tean).
Mõtlesin, et kust see kõik tuleb, et mul on vaja endale aeg ajalt soetada järjest rohkem ja rohkem riideid nii, et mul ei mahu need enam kappi ära. Sama lugu on jalatsite ning kottidega.
Järsku lõi mulle vastus silme ette.

MU LAPSEPÕLV

Mul oli imeline lapsepõlv: jooksin vanaema juures põllu peal ringi, hängisin koduloomadega ning tore oli. Mingi hetk minu elus oli aeg, kus ma olin kade oma täditütre Liisa peale. Liisa on mulle alati olnud suur eeskuju nii õppimises, riietuses, käitumises kui ka muusikas. Mingis vanuses oli aeg, kus ma nägin, et tal on kõik parem! Ja oligi vast. Kõige rohkem puudutas mind riiete teema. Tal olid alati kenamad asjad, kui mul. Ta sai alati enne minust ilusamaid asju ning kui tema oli neid asju aasta-paar kandnud, siis mina sain need tema riided endale. 
Seal see kogu point vast ongi. 
Ma pean selle nii öelda tasa tegema, mis ei ole üldse hea. Ma pean kuidagi kõik need riided, mis lapsepõlves ostmata jäid, NÜÜD ostma. 
Täna tegin siis suure riietepuhastuse oma riidekapis ning kavatsen oma riietest lahti saada. 

Tänane mõte:
Ära hoia kinni asjadest minevikus, mis Sulle iseenda teadmata haiget teevad. 

Teie Jannu

No comments:

Post a Comment