Thursday, June 14, 2012

Blessed life!

Täna mul oli üks tohutult hea päev.
Ma tundsin ennast nii hästi ja vabalt. Praegu on kell 2:52 öösel ja mind valdas tohutu rõõm. Seda ei oska seletada. Mul juhtub harva niimoodi, aga praegu .. praegu on mul selline tunne, et läheks välja jooksma ja karjuks ''MA OLEN VABA!''.
Tunne on fantastiline, sest ma sain aru sellest, kui blessed mu elu tegelikult on. Olen saanud vabaks asjadest, mis hoidsid mind tagasi.

Hommik algas sellega, et ma saatsin oma ema Soome neljaks päevaks tantsima ning sellest hetkest hakkas mul 4-päevane puhkus. Sellega ma ei mõtle, et ma oma perega ei taha ega veeta aga vahepeal on tunne, kuidas tahaks puhata ning omaette kodus olla ning hakkama saada(ise süüa teha, koristada, rahaga toime tulla).

Hommikuks tegin endale pannkooke banaani, kookoshelveste ja nussa-kreemiga. Kõik tundus nii õige ja hea. Kõik oligi nii õige ja hea.
Kõigele lisaks koristasin terve korteri läikima. Pärast seda tegin endale süüa ja vaatasin filmi- see oli nagu puhkus puhkusele. Oled töö ära teinud ja siis puhkad.
Küpsetasin ka koogi, mille ma homme oma imelistele sõpradele Tehnika tänavale viin.
Hea on teha head inimestele, kes on lähedased, kallid ning kes on seda koogitükikest väärt!

mida veel tahta oma elult, kui Sa oled õnnelik, vaba ja blessed!!


Teie, sõbrad, olete ka õnnistatud, kui te vaid seda märkaksite!

Teie Jannu

1 comment: