Sunday, June 3, 2012

Minu uus sõbranna

Küll ma kirjutan teile oma viimased 8-favourite-things, aga täna tahtsin teile jagada hoopis  midagi muud.
 Eile, laupäeval, oli minu üks imelisemaid päevi. Miks? Põhjuseid on palju:
-mulle meeldivad autosõidud sõpradega
-jalutada 7 km (ka paljajalu)
-uute inimestega tuttavaks saada

Nimelt eile läksin oma imeliste sõpradega Haapsallu, kus matkasime WestCampi laagritiimiga 7 km.
Kogu see matk oli küll väsitav, aga selle kõik trumpab üle see, mis ma seal kogesin. Ma terve tee mõtlesin selle peale, KUI õnnistatud ma olen. Seltskond oli perfect, vihma ei sadanud ning läbimärjaks ei saanud.

Kõik see oli nii hea, kuid kõige parem aeg oli matkal see, kui kõndisime tagasi ning ma hakkasin rääkima inimesega, kelleks on Rebeka Teresa Kopli.
Me leidsime nii palju ühiseid asju ning see jutuajamine oli väga julgustav! Ma isegi ei oska seda sõnadesse panna, sest ma olen kindel, et Rebeka on kingitus Jumalalt mulle (paljudele kindlasti veel).
Me rääkisime usust, piiblilugemisest, inimestest, ilmast, kihlasõrmustest ja kõigest veel!
Pärast seda jutuajamist ma tundsin, et ma oeln tühjaks räägitud, aga just seda mul vaja oligi. Ta kuulas ja mõistis, julgustas ja aitas. Selleks sõbrad ongi?
Pärast autosse istudes küsis sõber, et ''kuidas seltskond oli?''. Ainuke sõna, mis mul mõttesse tuli oli:

VÕRRATU!

Jumal teebki võrratuid asju, mille üle ma õnnelik olen. Me kõik oleme kardetavalt imeliselt loodud ning mis veel tahta, kui Su kõrval on inimesed, kes hoolivad-armastavad ja hoiavad Sind.

Janet

2 comments: