Monday, April 6, 2009

6.aprill :)


Pole ennast kaua blogis teavitanud. Põhjuseks toon ajapuuduse ja ajutegevuse puudujäägi-unustasin.

Kuid laager. Laager oli VÕIMAS ja just seda mul vaja oligi. Palju sõpru, naermist ja ka nuttu. Lihtsalt Ave tunnistus õnnetusest läks niivõrd hinge, et ma pahvatasin nutma ja ma ei saanud üldse lõpetada. Lihtsalt nutsin ja nutsin Triinu õlal ning olin niii kurb. Siinjuures tänan Triinu niiiniiväga ja sorri et ma Su pluusile suure pisarateloigu tekitasin ja suur aitäh et mulle toeks olid.


Kui Ave rääkis siis ma panin silmad kinni ja kuulasin Avet ja mõtlesin, et näen mõttes Liisi naermas. Aga kahjuks nii see ei läinud - nägin vaatepilte avariist ja autost, mida näen igal öösel ja millepärast ma öösel vahel üles ärkan ja mis mind niii piinavad. Tegin silmad ruttu lahti ja sealt see nutt hakkas. Aga ma sain kõik välja nutta ja siis pärast mõtlesin et kas ma tõesti teist aega ei leidnud, pidin ma kõigi ees nutma hakkama, miks ma nüüd siis nii tegin. Aga ma tõesti ei saanud pidama, andke andeks.
Kõige õudsam on see, et ma ei saa aru et Liis minu elus enam ei ole. Arvan, et lähen neljapäeval viis minutit enne poolt kaheksat Kalju uksest sisse, istun teisse ritta ja naeran ja naeran koos Liisiga. Te teate küll millised meie Kalju kooriproovid olid - ainult naer ja nali! Me teadsime, et ükskord me Estri välja vihastasime ja leppisime seejärel ükskord kokku, et käitume täiega hästi jateeme kõik 5+ kaasa. Tuli sellest midagi välja?! -EI, EI TULNUD! Muidugi ei tulnud, sest leidsime jälle midagi naljakatja naersime nii, et pisarad väljas! Ma nii igatsen temaga naermist ning tema kallistusi. Ta andis alati kõige paremat nõu ja alati aitas. Mittekeegi ei asenda teda ja tema kallistusi! Igatsen Sind niiiiniii paljuja ma tahan Sind näha!


Tahtsin just praegu seda öelda, istudes palavikuga kodus ja kuulates laulu ''Kes Sind on näinud'' ja süües porgandit. Armastan kõiki ja täiega olge tublid! Ma tahaksin täiega olla kellegagi praegu koos- ma tuleksin kuugil aga pole lihtsalt võimalik tulla.

Olge tublid, mu kullakesed!


Muideks:

''Terve vald oli kokku aetud
kihelkond kokku kutsutud,
külalisi igat seltsi
viruvanem kaasagagi palutud!'' - lemmik !


11 comments:

  1. Armsakene, olen mõttes sinuga:)!

    ReplyDelete
  2. Janet Sa ei pea vabandama, kõik saavad aru, ja sa ei olnud ainuke. isegi mul oli pisar silmas. aga eks paljudel oli. see puudutas kõiki, eriti neid kellele Liis oluliseks oli saanud. Janet minagi olen mõtetes sinuga, ka minagi igatsen teda, Aga koos olles peame vastu ja kohtume Meie Liisikesega varsti jälle :) Janet sa oled tubli ja tugev, parane ilusti. Oled palvetes!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Janet, su sõnum oli nii hooliv, mille õhtul saatsid, et mõtlesin, et kirjutan hoopis siia sulle midagi, et sa teaksid, et ma loen su blogi suure huviga alati!...Su laulusõnad on küll toredad, aga mulle meeldib rohkem:" Tule tuul ja puhu ära, meie Jannu valu!"...Tuule võid asendada ühe teise sõnaga - Temaga - tema pühibki sinu pisaraid! peale Triinu särgi muidugi...Tsiteerides lõpetuseks üht sõbrannat, siis ütlen, et päikest hakkab sinu elus paistma aina rohkem, vahepeal oli ta kadunud, kuid nüüd ta tuleb taas ja suure hooga! Kallistan!

    ReplyDelete
  5. Janet, tea, et kohe kui Ave alustas oma tunnistust, siis mina jooksin saalist ära ning nutsin lahinal kirikust väljas Johanna õlal. Ma ei tahtnud, et keegi mind näeks, aga ometi oli tore jagada võimast osadust koos kalli Johhuga! Aga küll me saame koos Sinuga sellest veel üle ning naerame lahinal igakord kui peaksime rääkima õnnetusest, Liisist või Jürgenist! :D

    Armastan sind kaugelt

    ReplyDelete
  6. Peale kurbi sündmusi olen ma pidanud nutmist nõrkuseks ja olen vältinud teiste ees nutmist.Vahepeal ikka juhtub,et tunded on tugevamad.Pisarad näitavad,et meil on valus ja see valu tahab välja tulla ja see tulebki läbi pisarate.Oled väga kallis ja mõtlen sinu peale kogu aeg.
    Kallid:D

    ReplyDelete
  7. Dan, suur aitäh Sulle ja küll see päike korraga hakkab paistma ka minu elus. Iiris, oleks ka tahtnud ära joostaaga ma oleks kindlasti kuhugi juhtmete otsa koperdanud ja mingi hullu segaduse tekitanud. Evelin, oled ka kallis !

    ReplyDelete
  8. Oi Ave tugevus tunnistada oli midagi erilist. Aga L ja J väärisid tähelepanu ning erilist kohta selles laagris ning see kujunes välja just õigel hetkel. See pisaratemeri, mis meist on kokku kogunenud, on kõik armastus nende vastu ning see tähendab, et veelgi rohkem on meil seda armastust teiste vastu näidata.

    Evelinil hea point aga siiski oleks enamus meist võimaluse korral põgenenud välja peitu alalhoiuinstinkti tõttu.

    Toogu Jumal su unne rahu ja unustust heas mõttes.

    Kalli-kalli!

    ReplyDelete
  9. Janet...
    Mull on tegelikult kahju, et rohkem ei suhelnud sinuga laagris. Aga tea, et pisarad ei ole nõrkuse vaid tugevuse märk. Tugevus näidata oma tundeid. Ja sa ei olnud kaugeltki ainus kes kellegi pluusi märjaks nuttis, mina nutsin Heidi pluusi märjaks. Ja see Ave tunnistus liitis meid kõiki üheks, Jürgeni ja Liisiga koos.
    Mega kallis oled. Ja ära karda oma tundeid näidata see on vajalik... Tean omast kogemusest...

    ReplyDelete
  10. Kallis Janet! Mina tahaksin nii väga Sinu valu ära võtta, aga ma ei saa. Tean seda. Aga tahan Sulle anda kõike head, ja kui ainuke, mida sulle tehas saan on see, et olen Sulle taskurätikuks, siis teen seda suurima heameelega ja millal iganes Sul vaja on! Armastan Sind väga,väga!

    ReplyDelete
  11. Tahan ka SULLE taskurätt olla!

    ReplyDelete