Saturday, November 20, 2010

believe !

Elus on päris palju toimunud peale seda kui siia blogisse viimati kirjutasin ( 2-3 kuud tagasi?).
Olen saanud Jumalalt nii tugevat kinnitust ja ''üles ärkamist'', millest ma puudust tundsin.
Ma ei eita, et olnud ka halvemaid aegu ning langemisi. Kuid mis ütleb Psalm 145:14 ?
''Issand toetab kõiki, kes on langemas, ja tema tõstab püsti kõik, kes on küüru vajunud''
päris julgustav, heh?
Peale vapustavat reisi Inglismaale( sellest räägin teile mõnikord pikemalt eraldi blogipostituses) hakkasin mõtlema ka selle peale, et MIKS MA TIKSUN NIISAMA SIIN ILMAS RINGI? Miks ma raiskan oma elu mingite mõtetute asjade peale? Tahaksin oma elu ju ometigi täisväärtuslikult elada ... sellega midagi peale hakata. Muidugi ma olen leidnud oma elu eesmärgi ja tahte, kuid KUIDAS seda teostada ja KUS täpsemalt? palju küsimusi, mis otsivad vastuseid ...
.. mis viib mu järgmise mõtteni. Naljakas, et inimesed on niiiii kannatamatud. Meie, kristlastena, peame eriti kannatlikud olema Jumala palvevastuste suhtes. Mul see kannatus puudub, ma tahaksin kohe vastust ja seda täitma siis hakata - See on valdkond, mida ma praegu kujundan oma elus.
Eks me kõigil on elus valdkondi, mida peame muutma/ mida tahame muuta.

üldiselt, olen ma nii õnnelik ja õnnistatud inimene, et ma olen vahepeal solvunud enda peale, et ma seda ei väärtusta. Mul on ju kõik olemas ja kõik on perfect !! kuid .. inimesed tihtipeale unustavad selle ning on õnnetud ja vihased selle pärast, mida neil ei ole.

Jõulutunne tekkis täna, kui ema tuli kahe šokolaadikalendriga koduuksest sisse .. mandariini, glögi ja lumi .. nice vä?

ma igastahes armastan teid väga,
ning loodan, et ei unusta oma blogi 3 kuuks enam ( siku tuletab meelde küll!)

teie jannu!


1 comment: