Tuesday, December 8, 2009

spikerdamine


Yeap, beibi, i'm in a strange mood. Olen terve päeva olnud mõtetes, praegu mul on selline tuju, et . . . läheks kohe Tartu Rimisse lasagne järele! Tegelikult tahaksin ma teile rääkida ühe loo, mis mul täna juhtus.

Mulle ei meeldi spikerdamine, kuigi see tuleb mul hästi välja. See on kuidagi nii alatu õpetajate vastu. Vene keel on üks tore aine- aga vahetevahel tüütu õppida. Meie vene keele õpetaja on suurepärane inimene, ta on nii aus, siiras ja hooliv. Vot kui mina peaksin õpetajaks saama, siis tahaksin olla täpselt nagu tema! Kui esmaspäeval oli suhteliselt raske sõnadetöö ning ma võin öelda, et ma õppisin aga mõne sõna pidin ikkagist spikriks kirjutama. Tegin selle töö kenasti ära, andsin õpetajale ja endal väga kriipiv süda. Sain täna töö kätte ja vaatas vastu ilus ''4''. Olin sellega täiega rahul ning siis mul käis ränk valu südamest läbi. Ma teadsin, et see pole valu, mis on terviseprobleem. See valu oli südametunnistuse valu. Peale tunde läksin õpetaja juurde, panin töö lauale ja laususin, et mul on mure. Õpetaja vaatas mulle küsivalt otsa. Palusin parandada see töö mulle kaheks, selgituseks tõin spikerdamise. Õpetaja vaatas umbes 20 sekundit seda tööd, tuli minu juurde ja lausus: ''Ma ei ole iial sellist õpilast näinud ja kohe kindlasti saad selle töö uuesti ära teha!'' Mul oli hämming, õnnelik hämming. Ma olin nii õnnelik, et ausalt ära rääkisin ning ei kartnud seda rääkida. Klassiõed kiitsid mind selle pärast, see oli ka meeldiv. - Vot siin on mu tänane kõige ägedam juhtum!

Muide, Dan- menja zavut Janet i ja hatšuuuu marooošenojee!
Olge ägedad ning ausad igaühe vastu!Armastusega,
Janet!

11 comments:

  1. vau, sa oled ikka vinge küll! kas su õps on muidu Ogulna v? mulle isegi meenub üks kord, kui ma talle vahele jäin..suht naljakas oli tegelt. kahe sain loomulikult, aga vähemalt oli kõigil lõbus:mul, teistel ja isegi ogulna muigas:Dnii, et tasus ära.
    Aga tule siis tartusse rimisse, mis sa ikka ootad!

    Kallistaks sind natuke liiga kõvasti hea meelega:)

    ReplyDelete
  2. Ei, muon on siiski Hytti. Ta on meeletult sõbralik õpetaja. Tuleksin kasvõi kohe Tartu, päriselt!
    Oled armas mulle!

    ReplyDelete
  3. hmmmm, a ckolko tebja let:) Nüüd ma vähemalt tean, millest siis selline huvitav tuju:D Ole siiralt armas edasi!

    ReplyDelete
  4. Nii tore, et sa ausalt ära rääkisid!
    Kui rimisse lähed siis võiksid kunagi üle silla meile ka külla tulla(A)=)

    Kallid!

    ReplyDelete
  5. Dan, onju huvitav? Riina, tulen! Laura, lemmik oled!

    ReplyDelete
  6. Janet , usu mind sa teenisid pluss punkte Hytti silmis. Ja see on super. Ta jummala hindab ausust !Onju on hea õpetaja !? :)
    NiiiNii Kallis oled !!

    ReplyDelete
  7. JANET! häbi sul olgu! spikerdad aga saad ikka nelja -.-

    ReplyDelete
  8. Merily, kallis oled mullegi!
    ''Minu venna kikuke, juba päris pikuke!''

    ReplyDelete
  9. Tead, mul tulid küll pisarad silma, kui ma seda blogi lugesin. Minu jaoks näitab see seda, et sa armastad Jumalat ikka NIIIII palju ja su südametunnistus on puhas tema ees. Ma olen nii õnnelik, et selliseid inimesi on olemas. kalli kalli sulle.

    ReplyDelete