Tuesday, November 10, 2009

VÕIMAS!


Ma pean seda teile kohe jagama. See õnnetunne, mis minus praegu on, see on VÕIMAS! Ma tunnen, et.. appi, kuidas ma seda teile selgitan.. see on täis Jumala armastust & ma praegu räägin inimesega, kes tekitab minus niii suure rõõmu. Ma olen nii õnnistatud heade sõpradega, see on lihtsalt niiiii PERFEKTNE!

.. see ei ole võimalik! Ma praegu nutan suuuurest rõõmust. Naeran ja nutan korraga, see on nii super! Mul on sees meeletult Jumala armastust ja elan vaid Jumalat kiites/ülistades. Teate, ma tahaksin praegu läbi Sinu arvutiekraani ronida, Sind kallistada & Sulle selle rõõmu edasi anda. Sina omakorda läheksid edasi järgmise inimese juurde & kallistad teda.

Teate, te peate teadma, et ma armastan teid lihtsalt niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii väga ja see armastus sõprade vastu on piiritu! Seda tunnet praegu on võimatu rääkida!
God Bless!

4 comments: